Portfolio Category: Cases

Jul 23, 2025
Uitnodigende & aansporende content voor verkopers op de huizenmarkt – voor Makelaardij Van der Linden

Pak nu je kans om de toekomstige koper van jouw woning te vinden tijdens Zomer Open Huis. Deze social media content en nieuwsbrief nodigt verkopers uit hun woning open te stellen via Makelaardij Van der Linden.

Continue Reading

Jun 29, 2025
Verbindende verhalen vertaald naar sterke social media content voor COC Nederland

Verbindende social media content die meer engagement opleverde dan andere posts in dezelfde periode. Persoonlijke verhalen zijn zelfstandig vertaald naar visuals en videoformats met een herkenbare, toegankelijke stijl die de missie van COC Nederland versterkt.

Continue Reading

Jun 13, 2025
Illustratieset voor COC Nederland die merkwaarden op speelse wijze visualiseert

Een illustratiestijl ontworpen ter versterking van de merkidentiteit, met als resultaat meer menselijkheid en speelsheid voor visuele communicatie. Het uitgangspunt “ruimte geven en ruimte nemen” verbeeldt zich in de figuren door vorm en variatie in uiterlijke kenmerken.

Continue Reading

mei 08, 2025
Van mesthopen naar webhosting – Een uniek webdesign voor Domeinboerderij

Domeinnamen & webhosting rechtstreeks van de boer. Door het gebruik van kunst uit het publieke domein in het ontwerp, onderscheidt Domeinboerderij zich van concurrenten.

Continue Reading

nov 23, 2024
Promotiemateriaal COC Nederland

Gloednieuw promotiemateriaal voor COC Nederland gericht op het verspreiden van informatie over de werkzaamheden van COC en het werven van nieuwe vrijwilligers en donaties.

Continue Reading

sep 11, 2024
Afstuderen – Inclusieve taal TMB

Voor het afstuderen van mijn opleiding Communication & Multimedia Design wist ik al snel dat ik mijn kennis uit mijn minor seksualiteit & diversiteit wilde combineren met mijn eigen ervaring met trans zijn. Een semester lang heb ik gewerkt aan een oplossing om in de media industrie in Nederland een nieuwe stap te zetten binnen […]

Continue Reading

mei 11, 2024
Een humoristische merkidentiteit voor een product dat menselijke interactie vervangt

Maak kennis met Kloris! Je nieuwe partner die de voordelen heeft van een soulmate,  maar zonder alle ergernissen van echte mensen.

Continue Reading

mrt 21, 2024
Je Mag Meneer Zeggen – Een schijndocumentaire over mijn transitie

In het vervolg van mijn leven ben ik trouw aan mijn authentieke zelf. Deze stap staat voor een begrafenis en hergeboorte van mijn identiteit.

Continue Reading

mrt 12, 2024
Campagne – Parker Pen

Tijdens mijn specialisatie in branding heb ik gewerkt aan een campagne om de vulpennen van het merk Parker bij millennials onder de aandacht te brengen. Na het uitkammen van verschillende inzichten over het merk, de doelgroep en het product, heb ik de keuze gemaakt om een verbindende factor tussen millennials en Parker pennen te gebruiken […]

Continue Reading

mrt 04, 2024
Paart en Taard, een verjaardagskaart voor FeestBeesten

Feestvarkens… nee! Feestpaarden opgelet! Deze gloednieuwe verjaardagskaart tovert een lach op ieder gezicht.

Continue Reading